torsdag den 3. juni 2010

Dagen derpå...

Okay, Rammstein sparkede numse. Som altid. Ingen problemer dér. Der manglede nogle numre fra især "Reise, Reise", men de leverede som sædvanligt et fremragende show - med masser af ild. 8/10

Slash gjorde det også hæderligt. I hvert fald da 3 gamle G'n'R-numre ('Nighttrain', 'Sweet Child O'Mine' og 'Paradise City') blev spillet. Resten af hans repertoire er, med nogle få undtagelser, ikke synderligt interessant og det samme kan siges om hans valg af forsanger. Myles Kennedy er i min verden ikke noget særligt og hvorfor han på 2 sange absolut skulle spille 3. guitar forstår jeg ikke, men sådan er der jo så meget... 7,5/10

Volbeat er sådan set meget gode live, men deres numre er simpelthen ikke varieret nok til at jeg kan holde ud at høre på dem i 1½ time. 7/10

Maden var okay, men en anelse dyr. Det samme gælder for priserne på øl og vand. Og så løb de tør for øl undervejs... Men alt i alt var Copenhagen Live en ganske udmærket oplevelse og mon ikke jeg er at finde derude igen næste år - hvis altså musik-programmet er interessant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar