onsdag den 2. juni 2010

Copenhagen Live

Så blev det onsdag den 2. juni - og dermed tid til Copenhagen Live på 10-Øren!

Siden jeg købte billetten tilbage i december sidste år, har jeg gået og glædet mig som et lille barn til at se Rammstein live... De er SÅ enormt fede live, både indendørs og udendørs, og at de så spiller et fuldt sæt er jo bare prikken over det berømte 'i'.

Jeg er også spændt på at se Slash live. Hans nyeste skive er ikke noget at skrive hjem om, så jeg er lidt nervøs for at hans 60 minutter på scenen bliver en ørkenvandring. Det har potentialet til at blive fedt, men jeg tvivler - også fordi han går på scenen allerede kl. 13:40... Kl. 13:40?!? Come on! Nåeh, men sådan er det jo.

Resten af programmet er jeg mere eller mindre ligeglad med, så dér kan man jo kun blive positivt overrasket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar