mandag den 26. november 2012

Projekt: Quick Paint, del 2-a

Lige en hurtig opdatering: Min Orc Thrower er blevet Quickshaded, tørret og efterfølgende sprayet med Anti-Shine. Det har tørret i ca. 12 timer og mangler derfor stadig omkring 12-36 timer før det er 100% hærdet. Pt. ser det helt okay ud, men jeg har muligvis været lidt for rundhåndet med sprayen... Det finder jeg ud af i løbet af i morgen - men det er jo stadig en læringsfase, så det går nok. Og jo, jeg skal selvfølgelig nok uploade billeder når det er helt tørt.

I mellemtiden er jeg gået i gang med at male en Minotaur, en Orc Lineman og en Dwarf Troll Slayer. Okay, sidstnævnte er godt nok en Star Player ved navn Grim Ironjaw - but who's counting?

Orc'en er grundsprayet med Greenskin og de to øvrige med Barbarian Flesh. Mino'en har jeg ikke fået malet helt færdig (altså step 2 med Warpaints), så ham gemmer vi lige lidt. De to andre derimod er netop blevet dyppet i Strong Shaden - og tillad mig lige at sige: Hold da helt kæft, hvor ser det fantastisk godt ud! Hvis de ser bare halvt så godt ud, når de på et tidspunkt er helt tørre, så jeg er 100% overbevist om, at Quickshades fra The Army Painter er vejen frem til fede hære / figurer! Lige nu er jeg nemlig kun 96% overbevist... Hehe.

For nu må I dog nøjes med et par før-billeder af de to figurer - og vente i spænding på, at de tørrer, så jeg kan tage flere billeder.

Grim Ironjaw, Troll Slayer!

Orc Lineman - eller Lineorc, om man vil...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar