fredag den 8. marts 2013

Projekt: Chaos Dwarf Blood Bowl hold

Chaos Dwarfs har altid været en af mine yndlings-racer i Blood Bowl. Rent faktisk tror jeg, at det ER min yndlings-race i spillet. Så da jeg for nyligt opdagede Army Painter's Quickshade teknik, var jeg ikke i tvivl om, at jeg skulle have nogle nye, fede figurer til dette hold og få dem malet flot.
Efter kort tids søgen, fandt jeg nogle ret fede figurer hos Gaspez Arts - GA er efterhånden blevet min foretrukne leverandør af Blood Bowl figurer, da deres produkter både er fede og har en god størrelse.
Men jeg ville også gøre noget særligt ud af deres baser. I stedet for at bruge almindelige baser med flock, sand osv., gik jeg på jagt efter scenery baser i resin. Hos Dark Art Miniatures fandt jeg nogle flotte lava-baser til billige penge - jeg fik 20 stk. 25mm og 6 stk. 30mm for omkring 110kr incl. levering. Og de er sgu flotte.
Holdet er i skrivende stund ikke helt færdigt, men her er et par stemningsbilleder:
Resin-baserne grundet med hvid primer.

Resin-baser - nu med lava-effekt.
 
Et par hobgobliner på baser tilsat numre.
Flere billeder følger når holdet er komplet.

BTW - fik jeg nævnt, at jeg eeeeeeeelsker Army Painter's dipping teknik? For det gør jeg altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar